

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
narty Volkl V-Werks Code SW 166cm narty używane, gotowe do jazdy
Opis
Volkl V-Werks Code SW 166cm made in Germany
Taliowanie: 124-75-104mm
Promień skrętu: R - 15,3m
wiązania Marker X-Cell 12 Rentalowe na płycie można dopasować dowolny rozmiar butów.
4- 12 DIN (50-1240kg)
Wood core - rdzeń drewniany
SANDWICH CONSTRUCTION
Carbon + Titanal plate
Narty carvingowe przeznaczone dla narciarzy o zaawansowanych umiejętnościach.
Wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami i łatwością prowadzenia na naprawdę dużej prędkości.
Łączą łatwość prowadzenia ze sportowym charakterem, co zaowocowało uniwersalnym modelem,
przeznaczonym dla dobrze i bardzo dobrze jeżdżących narciarzy. Narty są również świetną alternatywą dla narciarzy trenujących na tyczkach.
Ważnym aspektem w konstrukcji nart jest drewniany rdzeń (Full Sensor Woodcore XTRA Light) umieszczony na całej długości narty. Odpowiada on za większą sztywność narty, a także umożliwia lepszy przekaz energii na krawędzie.
Dodatkowym atutem jest niższa waga, dzięki zastosowaniu drewna topoli.Völkl V-Werks Code SW UVO posiada również technologię Powered By Titanium – jest to warstwa tytanu umieszczona w rdzeniu narty, która zapewnia większą sprężystość i lepszą dynamikę jazdy.
Ważną rolę odgrywa także technologia UVO – czyli Ultimate Vibration Object.
Zadaniem tego systemu jest tłumienie drgań, dzięki czemu narty stają się stabilniejsze podczas dużych prędkości i można nimi łatwiej sterować.
Wszystko za sprawą przemieszczającego się elementu (umieszczonego przy dziobach nart, gdzie są one najbardziej narażone na wibracje), który tłumi drgania wielokierunkowo.
Dodatkowo narty posiadają XTD Tip & Tail Rocker czyli lekko podniesione dzioby i piętki, które ułatwiają zainicjowanie skrętu nawet przy małych prędkościach.
Rdzenie tych modeli wykonano z rygorystycznie wyselekcjonowanego drewna topoli i paulowni.
W strefach, które przenoszą najmniejsze obciążenia, dodatkowo odciążono je, drążąc wzdłużne, puste kanały.
Dzięki wzmocnieniu rdzeni włóknem węglowym, można było pozwolić na zmniejszenie ich grubości, co dodatkowo zredukowało wagę.
przeznaczenie: na każdy rodzaj śniegu i każde nawet najbardziej zróżnicowane trasy, od ubitych dobrze przygotowanych, do całkiem twardych i oblodzonych tras.