

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
narty Head e-ORGINAL SUPERSHAPE 156cm narty używane, gotowe do jazdy
Opis
HEAD SUPERSHAPE i.RALLY era 3.0 S 170cm
Taliowanie: 134-75-113mm
Promień skrętu: R - 10,1m
wiązania Tyrolia PRD 12 Rentalowe na płycie można dopasować dowolny rozmiar butów.
3,5 - 12 DIN (50-150kg)
Wood core - rdzeń drewniany
ERA 3.0 S ROCKER & SANDWICH CONSTRUCTION
EMC - Energy Management Circuit
Graphen
Redukuje negatywne wibracje, dzięki czemu możesz w pełni zaufać nartom i skoncentrować się na przyjemności z jazdy. Kiedy narty wyginają się i wchodzą w wibracje, EMC przekształca wytwarzaną energię kinetyczną w energię elektryczną, którą następnie wykorzystuje do pochłaniania negatywnych wibracji. Rezultat to płynniejsza jazda i większa stabilność.
Technologia rocker - zmieniona geometria nart dzięki której, narty szybciej reagują na zmianę kierunku jazdy, lepiej dociskają krawędzie w samym skręcie, co przekłada się na płynniejszą i szybszą jazdę w każdych warunkach bez względu na twardość podłoża po jakim się poruszamy.
Titanal plate - wzmacniana konstrukcja podwójna płyta tytanalowa
Narty carvingowe przeznaczone dla narciarzy o zaawansowanych umiejętnościach. Wyróżniają się bardzo dobrymi osiągami i łatwością prowadzenia na naprawdę dużej prędkości to naszpikowane precyzyjnie działającą technologią narty.
Są nadzwyczajnie sztywne poprzecznie w każdym skręcie, precyzyjne, piekielnie zwrotne i naprawdę szybkie, na tych nartach nie sposób się nudzić.
Dzięki zastosowanej technologii Inteligance i Kers reagują one na impulsy mechaniczne pochodzące z ugięcia nart i przekształcają je w energię, która trafia do włókien. Powoduje ich usztywnienie, tym samym zwiększając sprężystość, sztywność oraz skrętność nart.
specyfikacja:
KERS / Inteligence Technology
Torque Turing Technology
Tailwings
Worldcup Sandwich Construction
Race structured UHM C base
Railflex Base
Wiązania Head RF 11
TECHNOLOGIE | ||||
---|---|---|---|---|
![]() Technologia ERA 3.0 - Ewolucyjna architektura rockerWyobraź sobie narty, które są dla wszystkich , wszędzie. Jedne dla wszystkich, wszystko w jednym. HEAD ERA 3.0 nie jest jednowymiarową technologią w stylu: „Masz problem? Naprawimy go!”. Era 3.0 to kombinacja technologii, kształtu i geometrii. Pomyśl ROCKER, pomyśl PROMIEŃ, pomyśl PRZYSPIESZENIE. Pomyśl trójwymiarowo!ALLRIDE Rocker ŁATWIEJSZE STEROWANIE ORAZ ZWIĘKSZONE UNOSZENIE W PUCHU. W każdym modelu umieściliśmy dokładnie dobraną długość rockera tak aby zapewnić maksymalne osiągi na wszystkich poziomach umiejętności. Sterowanie nartami stało się łatwiejsze dla każdego oraz zwiększyła się uniwersalność w miękkim śniegu. ![]() PŁYNNE SKRĘTY. Normalny Rocker zmusza narciarzy do bardzo mocnego zakrawędziowania narty, aby uzyskać kontakt krawędzi ze śniegiem na całej jej długości. Progresywny promień skrętu pozwala na pełny kontakt krawędzi ze śniegiem przy mniejszym o 50% zakrawędziowaniu narty. Więcej krawędzi na śniegu = większe trzymanie krawędzi. ![]() INTELIGENTNA STABILNOŚĆ. Przenieśliśmy legendarne piezoelektryczne włókna do przedniej części narty. Nieprzyjemne wibracje dziobu, które czuć w normalnych konstrukcjach rocker, tutaj nie występują. Te narty są po prostu za sprytne. |
||||
KERS (KINETIC ENERGY RECOVERY SYSTEM)Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem. JAK TO DZIAŁA?Faza 1 Przed Zakrętem - chip nieaktywny Podczas jazdy po prostej system pozostaje nie aktywny i narty zachowują się w naturalny sposób Faza 2 Wejście w zakręt - ładowanie chipa Kiedy narty wchodzą w zakręt uginają się a energia powstała na skutek tego procesu zostaje przekazana do chipa Faza 3 W trakcie zakrętu chip naładowany po osiągnięciu maksymalnego ugięcia nart, chip zostaje w pełni naładowany Faza 4 Wyjście z zakrętu - chip uwalnia energię przekazując ją do specjalnych włókien które usztywniają tylną część narty.
Faza 5 Maksymalne przyspieszenie - chip rozładowany Nagłe usztywnienie tyłu narty zwiększa odbicie, które potęguje przyspieszenie w końcowej fazie wyjścia ze skrętu
|
||||