

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Volkl Racetiger DEMO SL 2020 UVO 165cm + Marker rMotion2 12 Grip Walk
Opis
Najwyższy model nart slalomowych firmy Volkl, z najbardziej cenionej i znanej kolekcji nart Racetiger.
Narty Volkl Racetiger DEMO SL 2020 UVO to obecnie najlepiej technologicznie skonstruowana narta na rynku.
Jest to efekt wieloletniej pracy inżynierów i zawodowych narciarzy dążących do perfekcji, potwierdzonej zdobytymi licznymi pucharami w mistrzostwach świata.
Talia nart: 127-68-103mm dla 165cm
Promień skrętu : 11m/155cm , 11.8m/160cm, 12.6m/165cm, 13.4m/170cm
Rdzeń : Drewniany - Speedwall MultiLayer Woodcore
Technologie : UVO 3D, 3D Glass, Multilayer Woodcore Speedwall 2.0, Powered by Titanium,
TipRocker
wersja Volkl Racetiger DEMO SL ma wzmocnioną podstawę oraz grubsze krawędzie
wierzchni arkusz Pro TOP daje ponad dwukrotnie większą wytrzymałość wierzchniego laminatu na uszkodzenia i zarysowania.
Zmiany w SL UVO:
Choć na pierwszy rzut oka, narty wyglądają podobnie jak zeszłoroczne, nowy model SL UVO wprowadza wiele zmian w stosunku do swoich poprzedników:
Nowe taliowanie, jeszcze szerszy dziób i tył nart
Nowy promień skrętu (12.6m zamiast 12m dla długości 165cm)
Szybszy ślizg P-Tex 4504 zamiast P-Tex 4500
Tłumienie drgań 3D UVO ( dodano system pionowego tłumienia)
Technologia 3D Glass
Technologia 3D Glass
3D.GLASS to najnowsza technologia marki Völkl mające bezpośredni wpływ na tworzenie coraz bardziej wyczynowego sprzętu.
Zwiększa ogólną wydajność sprzętu narciarskiego i stabilność nawet w krytycznych warunkach śniegowych. W porównaniu do klasycznych konstrukcji, trójwymiarowe włókno szklane i wielość tych warstw w strefie wiązania skutkuje zwiększoną przyczepnością krawędzi i bardziej wyraźnym zachowanie odbicia podczas skrętów.
System UVO 3D ( w poziomie i pionie)
ULTIMATE VIBRATION OBJECT
UVO to pierwszy swobodnie obracający się tłumik drgań 360°, zastosowany, aby zminimalizować wibracje nart.
Teren lub powierzchnia pod nartą nieuchronnie generuje wibracje, które z kolei powodują w szczególności ruch łopaty we wszystkich kierunkach.
To znacznie zakłóca płynność jazdy i sprawia, że trudniej jest utrzymać krawędź.
Rewolucyjna technologia UVO przeciwdziała temu, ze sprawdzonym tłumieniem i redukcją drgań w kierunku poziomym i pionowym, a także wzdłuż nart.
Jazda staje się płynniejsza oraz poprawia się trzymanie krawędzi.
Wersja UVO 3D to najnowsza wersja UVO, w której dodano tłumienie drgań w powierzchni pionowej (wcześniej tylko w poziomie).
System Grip Walk
Innowacyjny system w butach narciarskich ułatwiający chodzenie stosowany przez większość producentów w nowych nartach.
Dzięki niemu przemieszczanie się pomiędzy stokiem i parkingiem oraz restauracją jest dużo łatwiejsze.
Wiązania w powyższych nartach Volkl są kompatybilne z butami wyposażonymi w system Grip Walk.
Wiązania Marker rMotion2 GW
DIN: 4.0 - 12.0
Waga narciarza: 50 - 150 kg
Kolor: black - flo - red
Wiązania rMotion2 to obecnie najbardziej dopracowane wiązania na rynku. Nowość od zeszłego roku, wprowadza wiele innowacji.
Narty w zestawie z wiązaniem na specjalnej szynie umożliwiającą dowolną regulację pozycji buta - przód oraz tył. Tym samym można dokonać również regulacji środka ciężkości. Jest to przydatne, gdyż w zależności od warunków śniegowych i naszych przyzwyczajeń możemy dokonać odpowiedniego ustawienia.
Marker XCELL
Wiązania Marker skonstruowane specjalnie do nart o charakterze sportowym.
Nowy system XCell, dzięki specjalnemu tłumikowi, absorbuje drgania, których częstotliwość przekracza 10 Hz.
Są to drgania nie stwarzające niebezpieczeństwa kontuzji, mogące natomiast spowodować tzw. „rozhuśtanie” wiązania i jego niepotrzebne wypięcie.
Przy silnych i długotrwałych impulsach, mogących spowodować kontuzję, system XCell bezpiecznie wypina but.
Dotychczas narciarze przed niekontrolowanym wypięciem zabezpieczali się większymi niż normatywne nastawami siły wypięcia.
System XCell nie wymaga stosowania takiego sposobu. Przy nominalnym nastawieniu gwarantuje centralne ustawienie buta, precyzję prowadzenia i kontrolę nad nartą.